Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید
من و خواب و حال بد و آلودگی هوای تهران

من و خواب و حال بد و آلودگی هوای تهران

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۰۵:۵۱ ق.ظ

ساعت حوالی ۴ با حال بدی از خواب پریدم و احساس خفگی داشتم با حالت تهوع و سرگیجه!

👈 شدیداً بوی #دود می‌آید، بطوریکه وقتی از #خواب پریدم سراسیمه #خانه را چک کردم تا جایی #آتش نگرفته باشد!!

👈 وقتی منشأ بو را پیدا نکردم، رفتم به راهروی ساختمان و متوجه بوی دود شدیدی شدم!!! ترسیدم که نکند بوی دود از خانه همسایه‌هاست! با حال بد و #استرس شدید همه‌جا را چک کردم. اما باز هم منشأ بو را پیدا نکردم...

👈 احساس کردم بو همه جا هست، پس به سراغ #خیابان رفتم تا شاید منشأ بو را در بیرون از ساختمان یافتم! 

حدسم درست بود!

بیرون نمیشد نفس کشید!

مِهِ غلیظی از دود در فضا بود که #چشم را هم میسوزاند! 

👈 وضعیت #هوا به شدت #آلوده و #خطرناک است. 

👈احتمالا #سرما باعث شده دود معلق در هوا به پایین‌ترین سطح بیاید که من با استشمامش فکر کردم جایی آتش گرفته!!!

👈 #خدا به همه ما رحم کند...

#تهران 

#آلودگی_هوا

  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

نظرات (۳)

تنها تهران نیست.متاسفانه به شهرستان های کوچیکهم سرایت کرده آلودگی و باید به مسئولان کشور دراین رابطه تبریک گفت!

شهر ما هم وقتی میری بیرون برمیگردی سر تا به پا بودی دود میدی.حتی وقتی فن میکنی یه توده ی سیاهی از بینی در میاد!

جرات نداری یک دقیقه در اتاق رو باز کنی چون بوی دود همه جا رو میگیره.دیروز و امروز کمی باد اومد و دیشب هم کمی بارندگی داشتیم و حالا بهتر هست.

پاسخ:
👍👍👍 بله همینطور متأسفانه
شما کدام شهر هستید؟

شما با دود مشغولید...ما با خاک و شن...

پاسخ:
🌸🌸🌸

غرب ایران.

اینجا هم خاک میاد از عراق.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی