Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

امتحان فیزیک

شنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۰، ۱۰:۵۳ ب.ظ
امروز نیم ساعت زودتر از همیشه راه افتادم که اون 5 دقیقه ده دقیقه ای که همش دیر میرسم جبران بشه و سر امتحان دیر نرسم...ولی نشون به همون نشون که امروز ماه و فلک و... همه دست به دست هم دادن امروز بدون کوچکترین معطلی از ایستگاه اتوبوس بگیر تا خود دانشگاه ، که یک ساعت زودتر رسیدم!!! تا رفتم تو ایستگاه اتوبوس ، همون لحظه اتوبوس رسید ! رفتم مترو خلوت بود راحت با اولین قطار اومدم!! تو حقانی پیاده شدم سوار اتوبوسی شدم که همیشه 20 دقیقه نیم ساعت طول می کشید تا راه بیفته و سر آخر هم با دادو بیداد مردم رانندش میومد! تا نشستم راه افتاد!!از اونور جالب ت سرویس دانشگاه اصلا بصورت تعجب بر انگیزی اونجا معطل من بود یعنی!!خلاصه رفتیم با بچه ها که مث من زود اومده بودن زنبیل گذاشته بودن حرفیدیم. تو همون لحظات یهو غرش عجیبی ساختمون دانشگاه و اطراف رو لرزوند که ما که تو حیاط بودیم لرزش شیشه ها رو میدیدیم!!بچه ها داد میزدن " بهمـــــــــــــــــن " !! منم از خنده روده بر شده بودم!! ولی خودمونیم دخترایی که نزدیکمون بودن خیلی با آرامش نشستن هیشکی جیغ نزد!! فقط چون طولانی بود اون صدا و لرزش هر چند لحظه یه بار یه صدایی میومد از " هین " گفتنشون!! اما امتحان....اصلا اونجور که دلم میخواست نشد. از بس سوالا آسون بود خودم تعجب کردم! همه رو هم بلد بودم ولی نمی دونم چه مرگم شده بود هر چی تو چک نویس حل میکردم جواب آخرم تو گزینه ها نبود. اصلا یه جوری شدم دیگه. بعضیا میگفتن سخت بود من تعجب میکردم. ولی خب شاید اونام به درد من دچار شده بودن !! بعد دیگه دیدم کل تستی 2 نمره تشریحی هم که دو تا سوال بود یکیشو نصفه نوشتم اون یکی رو هم ننوشتم ، کلا گفتم بی خیال شش نمره کلاسی ، زدم لطفا تصحیح نشود که نمره آخرم بره تو سیستم با 10/7 ضرب بشه بهتره.ولی حالم گرفته شد چون اینقدر خونده بودم توقع 6 نمره کامل داشتم.هرجور حساب کردم دیدم 3 - 3.5 بیشتر نمیشم. تازه نمره منفیم گذاشته بود واسه تستیا بی انصاف!دیگه همین دیگه! حال نداد امروز امتحان! بجا درس خوندنه باید بیشتر تمرین حل کنم گیج میجی نزنم! آخه آدم زورش میاد بلد باشه و ننویسه!
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی