Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

آقا شماره 115 چنده؟!!

شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۰، ۰۵:۳۹ ق.ظ
امروز وقتی داشتم از دانشگاه بر میگشتم توی ایستگاه متروی شهید نواب صفوی ، ناگهان یه صدایی شنیدم وقتی برگشتم متوجه شدم که یکی از پرسنل مترو دچار برق گرفتگی شده . به سرعت به سمتش دویدم و داد زدم برق رو قطع کنید ؛ تا مسئولین به خودشون بیان که برق رو قطع کنن حداقل یک دقیقه ای گذشت که خب برای برق گرفتگی مدت کمی نیست!! یکی از افرادی هم که اونجا بود به سرعت با یه لگد سعی کرد طرف رو از سیم برق جدا کنه. خلاصه تو اون گیر و دار یهو همه مردم جمع شدن دورمون و بنده خدا رو که روی صندلی نشسته بود ( کنار گیشه ی بلیط فروشی ) خوابوندن روی زمین... هی میگم لطفاً خلوت کنید بالا سرش نایستید مگه میرن؟!! خانوما میگن خاک به سرم خاک به سرم!! آقایون هم هی از همدیگه میپرسن چی شده؟ چی شده؟!!بعد پرسیدم کسی زنگ زد اورژانس؟؟ می بینم همه به همدیگه نگاه میکنن انگار که حرف عجیبی زده باشم!! منم دیدم از اونا آبی گرم نشده و نمیشه سریع زنگ زدم و اوضاع رو تشریح کردم. بنده خدا دچار تشنج هم شده بود پرسیدم کمکی میتونم بهش بکنم؟ خانوم اپراتور گفت نه! فقط دورش رو خالی کنید بهش اکسیژن برسه و تکونش هم ندید به هیچ وجه چون به قلبش شوک شدید وارد شده. منم همین رو به چند نفر پرسنلی که بالای سرش ایستاده بودن انتقال دادم و گفتم منتظر اورژانس بشید... بازم مردم همه جمع شده بودن و هی از همدیگه جزئیات ماجرا رو می پرسیدن! بعد یکی پرسید آقا کسی زنگ زده؟ جواب دادم بله زنگ زدم اورژانس بیاد! گفت ببخشید شماره اورژانس چند بود؟؟!! من یه لحظه خندم گرفت!! گفتم 115!! ولی بعدش تو دلم گفتم یعنی اینقدر تو فرهنگ سازی کوتاهی شده که مردم شماره ی اورژانس رو هم نمیدونن؟؟ الان نمیدونم اون بنده خدا حالش چطوره ولی براش آرزوی سلامتی دارم....
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی