Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید
در همینجا اظهار تاسف میکنم که معاون یکی از وزرای کشوری که من توش زندگی میکنم و تاکید میکنم خاک این کشور وطن من و متعلق به من و هم میهنان منه و نه مسئولینی که چنین طرز تفکری دارن! جایی گفتند : ( تعدیل شد ) " اینترنت ایران چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ سرعت هیچگونه مشکلی نداره و قطع و وصلی های اخیر هیچ ارتباطی با شرکت زیرساخت نداره و تنها بدلیل استفاده ی زیاد مردم از اینترنت در چند وقت اخیر مشکلاتی بوجود اومده ؛ و باز ادامه میده که اگه تمام پهنای باند جهان رو هم به ایرانی ها بدیم بازم از سرعت اینترنتشون می نالند. "   من اصولا از سیاست متنفرم و یادم نمیاد تو وبلاگم سیاسی حرف زده باشم ، از اونجایی هم که نشریات دروغ زیاد می نویسن ممکنه این حرف رو ایشون نزده باشه اما اگر هر کدوم از مسئولین چنین طرز تفکری داره و یا چنین حرفی رو جایی زده بدونه که من بعنوان یه ایرانی راضی نیستم از پولی که یک بخشیش بعنوان بیت المال کشور به من تعلق داره ( حتی به اندازه یه اپسیلون ) به این آدم برسه و تمام حقوقی که میگیره حرومه و مطمئن باشه که تو همین دنیا بدجور حساب کارها و حرفهاش رو پس میده ، اون دنیا که بماند. ایشون ( تعدیل شد ) انگار از جیب شخصیش داره هزینه میکنه.اینترنت ایران از تمام دنیا کم سرعت تر و بی کیفیت تر و گرون تر داره عرضه میشه اونوقت طلبکار هم هستن. آقای مسئول یادت نره که اگه روی صندلی ای نشستی از صدقه سری همین مردمه که چند وقت دیگه بازم واسه رای آوردن بهشون نیاز داری! ( تعدیل شد ) هر مسئولی تو هر رده ی کشور که میخوای باش. اینو یادت نره که دیگه ازین صحبتا نکنی.( تعدیل شد ). خیلی اعصابم خورد شده از این حرف. متاسفانه هر کسی هم یک حرفی میزنه معلوم نیست کی به کیه! آقای وزیر گفتن لنگر گیر کرده!! با این حال بازم مشکل اینترنت نداریم!! حالا اون لنگره از کجا میاد همش کابل فیبر نوری مارو میزنه نمیدونم ولی اینکه اینترنت من مثل چراغ گرد سوزای قدیم پت پت میکنه و هی قطع و وصل میشه رو دارم با چشمای خودم می بینم بعد میگه اینترنت مشکل نداره. ( تعدیل شد ) باز خدا پدر یکی از نمایندگان مجلس رو بیامرزه که یادم نیست عضو کدوم کمیسیون بود ، در رابطه با امنیت ملی و .. بود انگار ؛ جایی ازش مصاحبه خوندم که گفته قطع و وصلی های اخیر بخاطر یک سری مسائل امنیتی بوجود اومده و نیاز داریم که اینترنت رو کنترل کنیم. این حرف میشه حرف حساب تو کت آدم هم میره. ولی حرفهای صد من یه غاز و اینکه بگیم همه چی آرومه و فکر کنیم که هر حرفی بزنیم و هر چی بگیم ( تعدیل شد ) مردم باور میکنن ،کاملا اشتباست!! ( تعدیل شد ) یه جایی از یکی از کارشناسان هم خوندم که تو یه پاورقی کلا همه ی اینا رو یه بازی دونسته بود و این قطع و وصلی ها رو پیش زمینه ای برای اتصال به شبکه ی ملی و خداحافظی با اینترنت جهانی و دسترسی به دنیای اطلاعات جهانی میدونست ؛ که صد البته اگه این اتفاق بیفته واقعا فاجعست. این همه حرف زدم که بگم وقتی روی قبض تلفن خونمون می بینم باید هزینه ی اشتراک ای دی اس ال رو تمام و کمال پرداخت کنم در حالیکه این سرویس بطور کامل در اختیارم نبوده خون خونمو میخوره و میگم پول حروم نتیجه ای جز بیچارگی نداره. من راضی نیستم پول زحمت کشیده ی پدر من بره جایی که بابتش سرویسی ارائه نشده. این پولی که میگیرین حرومه ها.من گفته باشم. آخی دلم خنک شد!    پی نوشت : یک دوستی که برام عزیزه نوشته یکی از خوانندگان خاموش این وبلاگه! اینجور دوستا واقعا دوست داشتنین. من ازش ممنونم و به احترام کامنتی که برام گذاشته به رغم اینکه ازم خواسته کل مطلب رو حذف کنم ، از اونجا که من عادت ندارم حرفی رو پس بگیرم و سر حرفم می ایستم محکم ، به احترامش خیلی از قسمتهای متن بالا رو که کاملا مشخص کردم رو تغییرات اساسی دادم تا توهین آمیز نباشه دیگه. البته اینم بگم آزادی بیان به اندازه کافی در ایران وجود داره که نگران نباشم و طعنه ای بزنم به دوستی که از حرکت یکی از بازیگران قدیم! حمایت کرده بود و میگم آزادی در برهنگی نیست. همین دیگه... ولی حرفم همون حرفه ها!
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

ایران

زندگی

سیاسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی