Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

نوستالژی از تو دورم تا روزهای زندگی !

جمعه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۵۱ ب.ظ
امشب دلم یه جور خاصی بود . . . هوای گوش کردن به آهنگ های چند سال قبل رو داشتم . از اونجا که همیشه تلاش میکردم آلبوم های اورجینال تهیه کنم بین آلبوم هام گشتم ببینم با دیدن کدومشون سر ذوق میام ؟! خیلی زود آلبوم از تو دورم ( فریدون آسرایی ) اومد تو دستم . سی دی رو گذاشتم و شروع کردم به شنیدن ترانه هاش . . . یاد روزی افتادم که خریدمش . . . چقدر زندگی زود میگذره . . . گاهی چه روزهای زیبایی توی زندگی ماها هست که بهشون توجه نمی کنیم ! فراموششون می کنیم . . .  روزهایی که با خرید یک آلبوم ، یک کتاب ، گرفتن هدیه از دست کسی ، تهیه هدیه برای کسی و ... دل هامون شاد بود . . . امروز وقتی به آلبوم از تو دورم نگاه میکنم یاد اون روز عصر افتادم . . . خ ولیعصر - من همراه خواهرم . . . مثل همیشه مهربون . . . و همراه . . . آه گل نـــــــــــــــــــــاز . . . عطر افسون گر . . . گل ناز . . . گل نــــــــــــــازم تو با من مهربون باش واسه چشمام پل رنگین کمون باش اسیر باد و بارونم شب و روز  گل این باغ بی نام و نشون باش من عاشقی دل خونم  شکسته ای محزونم پناه این دل بی آشیون باش دلم تنگه تو با من مهربون باش . . .   چه روزهایی گذشت و بیاد نداریم . . . چه لحظاتی که با شنیدن یک آهنگ شاد شدیم . . . چه لحظاتی که عاشقی کردیم . . . گاهی چه خوبه حس نوستالژی رو با تموم وجود حس کنیم و بریم به یاد روزهایی که خوب و سخت گذروندیم . . .
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی