Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

لذت دنیای مجازی با اوبونتو

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۴ ق.ظ
مدتی هست که در کنار ویندوزم سیستم عامل لینوکسی اوبونتو ( Ubuntu ) رو نصب کردم و به جرأت میتونم بگم تو همین مدت کوتاه خیلی بهش علاقمند شدم بطوری که بجز موارد ضروری مثل سر زدن به سایت دانشگام که بجز اکسپلورر هیچ مرورگر دیگه ای بازش نمیکنه ، دیگه استفاده ی دیگه ای از ویندوز ندارم و همیشه با اوبونتو وارد دنیای مجازی میشم.از جمله مزایای استفاده از سیستم عامل لینوکس امنیت اون هستش بطوری که توی لینوکس و توزیع هاش مثل اوبونتو نیازی به نصب آنتی ویروس ندارید ؛ گرچه خودم خیلی دوست داشتم به قول دوستان ویندوزی با اوبونتو برخورد کنم و روی سیستمم آنتی ویروس داشته باشم اما بعد از مدت کوتاهی و خوندن برخی مقالات درباره ی لینوکس متوجه شدم که اصلا نیازی به آنتی ویروس ندارم چرا که ویروس ها معمولا برای بستر ویندوز نوشته میشن و در بستر لینوکس جایی برای جولان دهی ندارن. از طرفی کد باز (Open Source) بودن لینوکس و نرم افزارهاش باعث میشه این سیستم عامل نه در هر روز بلکه گاهی هم در هر ساعت بروز بشه و جلوی باگ های احتمالیش گرفته بشه.   من جزو کاربران تازه کار اوبونتو هستم و خیلی چیزها رو نمیدونم و بلد نیستم و دارم سعی میکنم هر زمان ک فرصت کردم چیز جدیدی یاد بگیرم. مثل روزهای اولی که تازه رایانه خریده بودم و چیز زیادی بلد نبودم اما به مرور زمان خیلی چیزها رو فرا گرفتم که شاید خیلی ها ندونن! یاد گرفتن رو دوست دارم و برام لذت بخشه . دارم قدم به قدم توی لینوکس پا میذارم ، بنابراین اگر فرصتی بهم دست داد سعی میکنم هر زمان چیز جدیدی یاد گرفتم اون رو اینجا هم بنویسم شاید روزی کسی بهش نیاز پیدا کرد. این هم صفحه دسکتاپ فعلی من در ابونتو که میتونید با کلیک روی عکس در ابعاد واقعی ببینیدش:
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

آنتی ویروس

دسکتاپ

سیستم عامل اوبونتو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی