Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده؟!

چهارشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۳ ق.ظ
این روزها به هر مغازه‌ای که پا میذاریم فارغ از اینکه در چه صنفی فعالیت می‌کنه  تابلو و یا برچسبی روی شیشه مثل این رو می‌بینیم :شارژ دو هزار تومانی عموماً تو این مغازه‌ها به قیمت 2200 تومان به فروش میرسه. یعنی ده درصد اعتبار اصلی کارت شارژها. حال اینکه شرکت اپراتور تلفن همراه قبلاً مبلغی معادل 8٪ رو به عنوان ارزش افزوده از اعتبار این کارت شارژها کسر کرده ؛ در واقع وقتی شارژ از این طریق به دست مصرف کننده میرسه چیزی حدود 400 تومان بیشتر از اعتباری که دریافت کرده پرداخت می‌کنه. از این پرسش که چرا این مبلغ از مصرف کننده دریافت میشه و آیا درسته یا نه میگذرم.حالا چی شده که به این موضوع پرداختم؟جریان از این قراره که توی محله‌ی ما یک بنده خدایی که کارش فروش تخمه و وسایل تفریحی دودزا (!!!) بود و خیلی هم بچه‌ی باحالیه ، مدت‌ها این کارت شارژ‌ها رو به قیمت واقعی یعنی همون 2000 تومان می‌فروخت و اهالی هم خوشحال از این موضوع اعتبار مورد نیازشون رو از این مغازه خرید می‌کردند. تقریباً یک سالی بود که این رویه ادامه داشت و من همیشه بابت اینکه میتونه سود بیشتری داشته باشه اما کمتر میگیره به نفع مشتری ازش تشکر می‌کردم. واقعاً هم تشکر داره؛ تا اینکه چندی قبل دیدم شارژ نداره.پرسیدم تموم کردی؟ گفت : "نه!! دیگه نمیارم!چند نفر رفتن ازم شکایت کردن که این داره شارژ رو ارزون(!) میده و کار و کاسبی ما خوابیده!! دیگه نمیارم اگرم بیارم همون 2200 میارم..."خنده‌داره مگه نه؟ قبلاً شنیده بودم که اگر جایی گرون‌فروشی کرد به سازمان بازرسی خبر بدین اما دیگه این مدلش رو ندیده بودم! تازه بنده خدا ارزون هم نمی‌داد! فقط عادلانه و به قیمت اصلیش میفروخت. من موندم اونا کی بودن که با پررویی رفتن گفتن ما گرون‌تر میدیم اینم باید هم قیمت ما بفروشه! البته ناگفته نماند بعد از گرون کردنش هم بازم من از خود همین بنده خدا خرید می‌کنم که تو جیب بغالی اینوری و اونوری که انگشت اتهام بیشتر به سمت اونهاست نره!! والا !! منکه دارم همون پول رو میدم چرا بذارم فکر کنه که به هدفش رسیده؟ مگه نه؟؟
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

مالیات بر ارزش افزوده

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی