Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

سقوط آزاد!

پنجشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۳، ۰۵:۱۹ ق.ظ
یکی از ویژگی های انسان وجود چیزی به نام "وجدان" هستش که علاوه بر قدرت تفکر و تعقل ، انسان رو از بقیه ی موجودات مجزا میکنه و وجه تمایزی بین انسان و سایر موجودات زنده ایجاد میکنه.اما این وجدان مدت هاست که دیگه در بیشتر انسان ها دیده نمیشه! اغلب بین پول و وجدان ، پول رو انتخاب میکنن!!جونم براتون بگه که صبح امروز مشغول آماده شدن برای رفتن به محل کارم بودم که ناگهان صدای خش خش عجیب و ترسناکی به گوشم رسید! انگار که همین نزدیک خودم توی دیوار داشت اتفاقاتی میفتاد! تا به خودم بیام و فکر کنم که این چه صداییه ، ناگهان صدای مهیبی (چیزی شبیه به بـــــــــــــــــوم!!) بلند شد! واقعاً وحشت انگیز بود! ما طبقه ی پنجم آپارتمان زندگی میکنیم. وقتی رفتم بالکن دیدم بقیه هم مثل من وحشت زده دارن به پایین نگاه میکنن! کمی اینور کمی اونور... نگهان دیدم یه سنگ 3 متری از جلوی چشم من در حال سقوط آزاده!! دقیقاً از بالای سر من سنگی از نمای ساختمان جدا شد و افتاد پایین!!وقتی با ساکنین رفتیم پایین تا اوضاع رو بررسی کنیم تازه متوجه وخامت اوضاع شدیم!! چند ردیف از سنگهای نما قوس کرده بودند و هر آن آماده بودند که از ساختمان جدا بشن.بنابراین سریع از محل دور شدیم که روی سرمون نیفته!!خلاصه چند تا دیگه سنگ افتاد و بعد از تماس ما با مرکز آتش نشانی ، آتش نشانها اومدند و سنگ های قوس کرده رو از بالا با ضربه به سمت پایین پرتاب کردند که یه وقت ناگهانی روی سر کسی سقوط نکنه.من موندم اون کسی که این ساختمان رو ساخته چند گرم وجدان کاری داشته؟؟!!بی‌ربط‌ نوشت : اگر کسی دوست داشت توی فید وبلاگ من یا بقیه ی دوستانش مشترک بشه و از بروز رسانی وبلاگ هاشون با خبر بشه ، راجع به فید خوان و نرم افزار مربوطه و لینک دانلودش و حتی نحوه ی اشتراک توضیحات مفصلی توی این لینک دادم که خوشحال میشم بخونید و توی فید وبلاگم مشترک بشید.
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

سقوط آزاد

وجدان

نظرات (۲)

صدای خش‌هش عجیب و ترسناک مال کجا بود؟ شاید موش افتاده تو نما داره سیمان سنگا رو می‌خوره.ها؟
پاسخ:
نه سنگه داشت کم کم جدا میشد!!
اوه. خدا بهتون رحم کرده واقعن. اصن الانه همه همدیگه رو پول میبینن فقط. هیچکس دلسوز کاری که میکنه نیست انگار!
پاسخ:
بله متأسفانه همینطوره. معلوم نیست اگر خدای نکرده روی سر کسی میفتاد کی جوابگو می‌بود..؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی