Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید
اسماعیل محمدنژاد:
عزیزان دوستى که زیر نور ماه و چشمک ستارگان در خلوت دل انگیزتان کوبه‌ی درب "وبلاگم" را نواختید و روشنى بخش محفل زیبا پسندان شده اید...
سلام . . .
رسیدن به خیر! خسته نباشید!
از اینکه پذیراى مهمانانى "خوش سیرت" چون شمایم خرسندم. امیدوارم بتوانم همیشه "شمع عشقتان" را با ورود به وبلاگم روشن نگاهدارم.
 
چه زیبا فرمود حضرت حافظ :
که عشق آسان نمود اول
 ولى افتاد مشکلها
 
من اسماعیل هستم که ۲۱ -چند سال بود که هر سال به این عدد اضافه کردم اما امروز ترجیح میدهم به حالت اول بماند!- بهار زندگیم را در سایه سار دستان تواناى معبود سپرى کردم و مانند خیلى از شما مهمانان عزیز، من نیز چون قایق سوارى بر روى امواج پر تلاطم زندگى،بارها دستخوش فراز و فرود این تلاطم گردیدم و به خشکى که رسیدم پایم بارها با برخورد به سنگى پیچید و به زمین خوردم؛اما همیشه نگاهدارم "حامیانى" را بر روى زمین برایم قرار داد تا در مواقع لزوم با لبخندى بسویم بیایند و مرا در آغوششان بگیرند و این حامیان کسانى نبودند جز پدر و مادر ، برادرانم و تنها خواهرم...
و اینک آن یکتای بی‌همتا، همسری مهربان و دلسوز نیز در کنارم قرار داده است...
 
و امروز با عشق و حمایت این عزیزان بر پایم استوارم و به آینده اى شیرین چشم انتظار... با امید به اینکه همه ى شما "مهمانان عزیز" همیشه در سایه سار نگاهدارى چون "خداى بى همتا" و "فرشتگان زمینى" چون "پدر و مادر" و "خواهر و برادر" باشید و "عشقتان همیشه پا بر جا و مداوم باشد.
 
 متولد ششمین روز از سومین ماه سال یک هزار و سیصد و شصت و هفت خورشیدی ، در یک صبح دل‌انگیز بهاری در روز جمعه ، مصادف با ۲۷/مه/۱۹۸۸ میلادی و ۱۱/شوال/۱۴۰۸ هجری قمری قدوم مبارکم را به روی زمین نهادم و چشمان زیبایم را بروی دنیا گشودم!! دانشجوی مهندسی رباتیک در دانشگاه پیام نور تهران مرکز (شمیرانات / تهران-شمال) هستم و تقریباً نزدیک به شش یا هفت ساله (از سال ۱۳۸۵) که وبلاگ‌نویسی می‌کنم ؛ اما از ۱۴ آبان ۱۳۸۸ وبلاگ‌نویسی برای من به عنوان یک دغدغه‌ی جدی در فضای مجازی مطرح شد.
پیش از این در سرویس پرشین‌بلاگ وبلاگ‌نویسی می‌کردم و مدتی در حدود یک سال هم عضو باشگاه هواران پرشین بلاگ و مدیر گروه وبلاگ‌نویسی فرهنگ و هنر پرشین بلاگ و همچنین گاهنامه‌ی کوچه باغ بودم.
بعد از مشکلاتی که با نحوه‌ی مدیریت باشگاه هواداران پرشین بلاگ داشتم تصمیم به ترک عضویت این باشگاه و همین‌طور ترک وبلاگم در پرشین‌بلاگ گرفتم.
 
مدتی است که در سیستم میهن‌بلاگ مشغول وبلاگ‌نویسی در مورد روزنوشت‌ها و اتفاقاتی که در زندگی روزمره‌ی من میفته هستم و از فضای آرام و پر سرعت میهن‌بلاگ لذت می‌برم!
 
 
- متأهل
 
- بین سالهای ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۶ شاگرد کلاس موسیقی و سلفژ رضا روح‌پور (خواننده‌ی موسیقی پاپ ایران) بودم
 
- دارای حکم کمربند سبز فول کونگ‌فو زیر نظر استاد امدادی
 
- دانشجوی انصرافی مهندسی رباتیک پیام نور تهران
 
- دارای حسابداری بازار کار (مسلط به نرم‌افزارهای هلو ، رافع ۷ و ...) از موسسه‌ی فرهیختگان زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای کشور
 
- دارای مدرک بین‌المللی M.S.P (نرم‌افزار مدیریت و کنترل پروژه) از جهاد دانشگاهی
 
- تا حدودی با زبان انگلیسی آشنایی دارم
 
- ۴ سال سابقه‌ی کار در دفتر املاک بعنوان مشاور و حسابدار!
 
- کمتر از یک سال سابقه‌ی فعالیت بعنوان پرسنل یک شرکت پیمانکار در زمینه‌ی رفع سد معبر (از بهمن ماه ۱۳۹۳)
 
-  از دی ماه سال ۱۳۹۴ در بخش حقوق و دستمزد یک شرکت پیمانکاری که در زمینه‌ی تأمین نیروهای انسانی حفاظتی و نگهبانی است مشغول به کار هستم. وظایف من در اینجا ورود اطلاعات نیروهای انسانی ، ورود اطلاعات کارکرد ماهانه پرسنل به سیستم حقوق و دستمزد و محاسبه‌ی حقوق آنها ، ارسال لیست بیمه پرسنل و مالیات ماهانه می‌باشد.
 
- فارغ‌التحصیل رشته حسابداری گرایش مالی در مقطع کاردانی
 
- دانشجوی رشته حسابداری گرایش مالی در مقطع کارشناسی
.
.
.
 
" آرزومندم از "مهمان" میزبانى چون من بودن،راضى و مسرور گردید. " یا حق . . . "
 

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی