Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

Sourire

میزی برای کار|کاری برای تخت|تختی برای خواب|خوابی برای جان|جانی برای مرگ|مرگی برای یاد|یادی برای سنگ|این بود زندگی؟؟؟

سلام خوش آمدید

Relaxation

شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۰۵ ب.ظ
سال ۹۵ ، به اتمام رسید. سالی که برای من و خانواده‌ام سال خوبی به شمار می‌رفت. همین که سلامتیم و سایه‌ی بزرگترها را بالای سرمان حس می‌کنیم یعنی سال خوبی را پشت سر گذاشتیم و از همه مهمتر اینکه خدا مهراد را در سال ۱۳۹۵ به ما هدیه داد. البته سال ۹۵ برای من سال بسیار سخت و پرکاری هم بود. فشار کاری بسیار زیادی بخصوص در انتهای سال را پشت سر گذاشتم و این روزها در کنار خانواده مشغول سفر و استراحت هستم. مدت‌ها بود احساس خستگی می‌کردم و شدیداً به استراحتی اینچنینی به دور از هرگونه دغدغه ذهنی و مالی و کاری نیاز داشتم.سال ۹۶ در پیش روست و امیدوارم برای همه‌ی ایرانیان سالی پر از شادی و سلامتی و ثروت روزافزون باشد...سال نو مبارک...
  • اسماعیل محمدنژاد | Esmaeil MohamadNezhad

استراحت

سلامتی

مهراد

نوروز

نظرات (۱)

تنتون سلامت سختی هام میگذرن....مثل همین سالی که گذشت....
امسال سال پر از شادی و برکتی داشته باشین...
پاسخ:
همچنین برای شما و خانواده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

I am sweet, but honey is you . Flower is me , but fragrance is you . Happy I am but reason is YOU
-----------------------------
پرواز کن آنگونه که می‌خواهی ...
وگرنه پروازت می‌دهند آنگونه که می‌خواهند ...
------------------------------
این شعاری بود که سالها توی وبلاگم نوشته بودم ... از هواداران و اعضای پیشین باشگاه هواداران پرشین‌بلاگ هستم. بعد از چند سال وبلاگ نویسی مداوم به دلایلی کوچ کردم به این وبلاگ جدید ... وبلاگی جدید در محیط و سرویسی جدید ... همچون بهاری که همراه عشق به زندگیم پای گذاشت بهاری جدید را در زندگی مجازیم تجربه خواهم نمود... این بار اما از گذشته ها گذشته‌ام(!) و به حال رسیده‌ام و به فردایی بهتر برای ''ما" می‌اندیشم...
-----------------------------
چه تقدیری از این بهتر..؟
من از عشق تــــــو می‌میرم..!
-----------------------------
این وبلاگ در گذشته در سیستم وبلاگ‌دهی میهن‌بلاگ آریوداد نام داشت و در آدرس http://Ariodaad.MihanBlog.Com منتشر میشد که با اعلام تعطیلی سایت میهن‌بلاگ ، با نام و آدرس فعلی در اینجا به راه خود ادامه می‌دهد! بنابراین دیدن نام و آدرس وبلاگ قبلی روی بخش زیادی از تصاویر این وبلاگ امری عادی است!

دنبال کنندگان ۸ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بایگانی